Podmínky spolupráce - trenérské služby

Všeobecné obchodní podmínky platné od 1. ledna 2024

Adriana Pluhařová osoba podnikající na živnostenský list Komenského 611, 330 12 Horní Bříza, IČ: 17901375 a dále jen Vykonavatel ( zaměstnanec )

Osobní trenér, kondiční specialista a poradce pro výživu: Martin Salcman

Jesenická 1267/9, Plzeň 323 00
www.trener-plzen.cz, martinsalcman@trener-plzen.cz, +420 728 773 612

1. Základní ustanovení a vymezení smluvních stran


  • Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "Obchodní podmínky"), které jsou v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., stanovují práva a povinnosti v souvislosti s poskytováním služeb v rámci webu www.trener-plzen.cz.
  • Majitelem a provozovatelem webu www.trener-plzen.cz je Adriana Pluhařová (dále jen "Poskytovatel"), Komenského 611, 330 12, Horní Bříza, IČ: 17901375. Úřad příslušný podle § 71 odst. 2 živnostenského zákona: MÚ města Plzně.
  • Vykonavetelem služby je Martin Salcman (dále jen "Vykonavatel"), Jesenick167/9, Plzeň 323 00 – Certifikovaný specialista.
  • Zákazníkem je fyzická nebo právnická osoba, která projevila zájem a uskutečnila objednávku v rámci poskytovaných služeb Poskytovatele přímou domluvou nebo nepřímo - elektronicky prostřednictvím webových stránek www.trener-plzen.cz pomocí kontaktního formuláře, telefonicky či jinou formou s Poskytovatelem.
  • Službami (dále jen "Služby") se rozumí služba formou cvičení pod dohledem certifikovaného trenéra kondiční přípravy Martin Salcman, poradenství ve výživě, pohybová diagnostika. Poskytovatel ani Vykonavatel se nepovažuje za lékaře. Vykonavatel je vzdělaným odborníkem přes pohybové a tělovýchovné aktivity (dále jen "Cvičení") a ve výživovém poradenství (dále jen "Poradenství"). Cvičení a poradenství pod dohledem pověřené certifikované osoby Martina Salcmana, probíhá na vlastní odpovědnost Zákazníka. Vykovatel služby pouze doporučuje skrze nejlepší vědomí a svědomí. Vykonavatel ani poskytovatel nenese odpovědnost vzhledem k žádné osobě ani bytosti, a to vzhledem k jakékoliv ztrátě, ujmě či zranění, způsobeným nebo údajně způsobeným přímo nebo nepřímo poskytovanými službami.
  • Tyto obchodní podmínky jsou platné tehdy, pokud nebyly mezi Zákazníkem a Poskytovatelem dohodnuty jiné podmínky.

2. Smluvní vztah

  • Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.
  • Smluvní vztah mezi Zákazníkem a Poskytovatelem vzniká uskutečněním objednávky služby Zákazníkem a jejím přijetím Poskytovatelem. Smluvní vztah znamená, že Poskytovatel je povinen poskytovat Zákazníkovi jím objednané služby prostřednictvím Vykonavatele a Zákazník je povinen uhradit jejich cenu.
  • Poskytovatel není povinen přijmout objednávku Zákazníka, pokud:
  • Zákazník již dříve neplnil své povinnosti při poskytování služeb,
  • Poskytovatel má z informací a chování Zákazníka pochybnosti, zda rozumí, co je předmětem poskytovaných služeb,
  • Vykonavatel má pochybnosti, zda má Zákazník opravdový zájem o čerpání služeb.
  • V případě, že je Zákazník nezletilý, je Poskytovatel oprávněn požadovat písemný souhlas zákonného zástupce Zákazníka s poskytováním služeb.
  • Zákazník si je vědom, že služby poradenství ve výživě a cvičení pod vedením vykonavatele nejsou zdravotními službami (zdravotní péčí) ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, ani specifickými zdravotními službami ve smyslu zákona č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů. Pokud zdravotní stav Zákazníka vyžaduje zvláštní výživový a pohybový režim, je povinen se poradit o čerpání služeb se svým ošetřujícím lékařem a je povinen o těchto skutečnostech informovat Poskytovatele a Vykonavatele. 

3. Průběh poskytování služeb

  • Poskytovatel poskytuje Zákazníkovi služby a na základě spolupráce s Vykovatelem služeb vlastnícího platný certifikát a osvědčí o odborné způsobilosti dále na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů a způsobilost k vykonávaným činnostem blíže specifikovaným níže.
  • Zákazník se zavazuje seriózně a férově spolupracovat s vykonavatelem služby především na úrovni pravdivého předávání informací o jeho stravování, pohybové aktivitě a změnách, které na základě poskytnutého poradenství a cvičení probíhají. V opačném případě poskytované služby nemohou přinést očekávaný výsledek.
  • I přesto, že vykonavatel Martin Salcman poskytne služby, které jsou v souladu s vědeckými poznatky, není možné zaručit, že bude přesně dosaženo požadovaného výsledku. To závisí na celé řadě faktorů, které nejsou a ani nemohou být pod plnou kontrolou Vykonavatele (například vliv prostředí, zdravotní stav, ochota a vůle zákazníka dodržovat veškerá doporučení poradců a fitness trenérů aj.). Řádným dodržováním rad Vykonavatele se ale podstatně zvýší pravděpodobnost dosažení očekávaného výsledku.
  • Poskytovatel si vyhrazuje právo zrušit objednávku. V případě, že Zákazník zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu (nejpozději však do 10 pracovních dnů).
  • Zákazník má povinnost dodržovat, ctít a řídit se souborem Pravidel a zásad.
  • Dojde-li k událostem, které nelze v době uzavírání kupní smlouvy předvídat a které způsobí Poskytovateli překážku v plnění jeho smluvních povinností, je Poskytovatel oprávněn posunout lhůtu plnění o dobu, po kterou tato překážka trvala.

3.1 Služby osobního trenéra a skupinového instruktora (Vykonavatele)

  • Vykonavatel poskytuje trenérské, instruktorské služby na základě platného oprávnění a osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
  • Délka individuální lekce v rámci spolupráce je zpravidla 60 minut, pokud není domluveno jinak. Délka skupinové lekce je zpravidla v rozmezí 60 až 75 minut, pokud není domluveno jinak. Délka jednorázové individuální lekce se může lišit, pokud není domluveno jinak, tak obvykle 60 až 90 minut dle požadavků a cíle zákazníka.
  • Předplacená částka za lekce formou balíčku cvičení (dále jen "Balíčky cvičení – Zlatý, stříbrný, bronzový, family, MS Boxing club") je nevratná. Platnost balíčku je stanovena na základě aktuálního ceníku. Balíčky jsou aktivní od data uskutečnění prvního vstupu na lekci, pokud není domluveno jinak.
  • Skupinové lekce probíhají od 5 přihlášených zákazníků. Pokud jsou 2 hodiny před začátkem lekce příhlašeni zákazníci 4 (čtyři) nebo méně, tak se ze Skupinové lekce automaticky stává Semi-privátní lekce. Každý ze zákazníků, který provedl svou Rezervaci obdrží informaci o změně stavu, průběhu a podmínek lekce telefonicky nebo emailem s možností svou Rezervaci potvrdit nebo bezplatně zrušit.
  • Balíček nelze nijak kombinovat ani využít na ostatní služby, ani nelze zahrnout vstupné do fitness centra v případě individuální spolupráce.
  • Balíček je nepřenosný na jiné osoby. Vyjímku tvoří nepředvídatelné události, které způsobí změnu zdravotního stavu Zákazníka podloženou lékařskou zprávou, a které způsobí Zákazníkovi překážku v plnění objednaných služeb.
  • Domluvená lekce je pro Zákazníka i Poskytovatele závazná.
  • Pokud se Zákazník nedostaví na lekci cvičení nebo lekci nepřevede na jiný termín alespoň 12 hodin před zahájením, považuje se tato lekce za vyčerpanou. Pokud je Zákazník přihlášen na lekci, které se nezúčastní bez nebo s pozdní omluvou, bude po něm požadována refundace v podobě poplatku ve výši ceny jedné lekce. V případě, že poplatek Zákazník neuhradí bude mu zablokována možnost přihlásit se na lekce.
  • Poskytovatel na základě informací od Vykonavatele si vyhrazuje právo zkrátit lekci v případě Zákazníkova pozdního příchodu na lekci o čas, o který se Zákazník opozdil.
  • Pokud se Poskytovatel nemůže z jakéhokoliv důvodu poskytnout účast vykonavatele na domluvené lekci, je povinen Zákazníkovi tuto lekci nahradit v plném rozsahu v jiném domluveném termínu, zároveň je povinen svou nepřítomnost oznámit Zákazníkovi bez zbytečného prodlení.
  • V případě neomluvené absence skupiny (dvou a více) Zákazníků na domluveném tréninku bude cena za lekci z předplacené částky odečtena. Pokud se nebude moci jeden ze Zákazníků dostavit (nemoc, nebo jiný vážný důvod), bude lekce přesunuta na jiný termín, aby se lekce mohla uskutečnit pro celou skupinu Zákazníků.

3.2 Služby výživového poradce:

  • Poskytovatel na základě spolupráce s Vykonavatelem poskytuje služby týkající se nutričního poradenství, a to zejm.: osobní nutriční konzultace, tvorba individuálního výživového plánu a to na základě akreditovaného kurzu s mezinárodní platností osvědčující odbornou způsobilost k vykonávané činnosti.
  • Zákazník se zavazuje seriózně a férově spolupracovat s Vykonavatelem především na úrovni pravdivého předávání informací o svém stravování, pohybové aktivitě a změnách, které na základě poskytnutého poradenství probíhají. V opačném případě poskytované služby nemohou přinést očekávaný výsledek.
  • Služby poskytovatele nejsou zdravotními službami (zdravotní péčí) ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., O zdravotních službách ani specifickými zdravotními službami ve smyslu zákona č. 373/2011 Sb., O specifických zdravotních službách. Vyžaduje-li zdravotní stav klienta specifický výživový režim nebo užívání speciální doplňkové výživy, je klient povinen se předem o čerpání služeb poskytovatele poradit s lékařem a o těchto skutečnostech poskytovatele, vykonavatele informovat.
  • Služby poskytovatele nenahrazují standardní lékařskou péči. Poskytovatel ani Vykonavatel neodpovídá za jakékoli zdravotní komplikace a následky, které mohou být způsobené tím, že klient nevyhledal lékařskou péči v situaci, kdy to bylo vhodné, nutné nebo když mu to doporučil nutriční terapeut. Poskytovatel a Vykonavatel se také nezodpovídá za jakékoli újmy a následky způsobené tím, že klient nedodržoval pokyny lékařů, které se týkají nebo týkaly jeho zdravotního stavu.
  • Pokud klient trpí potravinovou alergií, potravinovou intolerancí nebo jiným onemocněním ovlivňujícím výživový stav člověka, je povinen o tom předem informovat Poskytovatele a Vykonavatele a pověřeného nutričního terapeuta. Při těchto onemocněních je klient rovněž povinen svůj stav a tato onemocnění vždy konzultovat se svým lékařem. Poskytovatel ani Vykonavatel neodpovídá za jakékoli následky, pokud tak klient neučiní.
  • Poskytovatel je povinen prostřednictvím Vykonavatele poskytovat zákazníkovi služby odborně a pečlivě.
  • Domluvená schůzka je pro Zákazníka i Poskytovatele prostřednictvím Vykonavatele závazná.
  • Zákazník má nárok na převedení schůzky na jiný dohodnutý termín maximálně 24 hodin předem. V opačném případě se bere schůzka za proběhlou bez možnosti náhrady.
  • Poskytovatel prostřednictvím Vykonavatele si vyhrazuje právo zkrátit sjednanou schůzku v případě pozdního příchodu Zákazníka o čas, o který se Zákazník opozdil.
  • Je zakázáno kopírovat, rozšiřovat, zpřístupňovat třetím osobám nebo jakkoli komerčně využívat edukační materiály Poskytovatele prostřednictvím Vykonavatele určené pro Zákazníky výživového poradenství, ani jeho části bez souhlasu autora. Na všechny dokument a materiály se vztahuje autorské právo. 

4. Cena služeb

  • Za poskytování Služeb je Zákazník povinen uhradit cenu dle platného ceníku na webu www.trener-plzen.cz.
  • Zákazník je povinen domluvenou službu uhradit v plné výši dle zvolené formy úhrady, každá domluvená služba musí být předem uhrazena, a to i v případě platby za každou službu zvlášť.
  • Nejsou-li dohodnuty jiné lhůty splatnosti, je Zákazník povinen uhradit cenu objednaných Služeb před oficiálním začátkem platebními metodami akceptovanými Poskytovatelem ( bank. převod na č.ú.: 2508161015/3030). Částka (Cena Služeb) musí být maximálně v den splatnosti 15. v měsíci (před začátkem první společné hodiny) připsána na bankovním účtu Poskytovatele.
  • Do ceny Služeb Poskytovatele nejsou zahrnuty vstupy či časové permanentky do fitness centra ve kterém probíhají poskytované služby.
  • Pokud Zákazník telefonicky či e-mailem zruší svoji účast na sjednané lekci či nutriční konzultaci min. 24 hodin předem, není povinen tyto služby hradit.
  • Pokud Zákazník telefonicky či e-mailem zruší svoji účast na sjednané lekci či nutriční konzultaci méně než 24 hodin předem, je povinen uhradit 50 % z objednané služby.
  • Pokud Zákazník telefonicky či e-mailem nezruší předem svoji účast na sjednané lekci či nutriční konzultaci, je povinen uhradit 100 % z objednané služby

4.2 Rezervace:

  • Zákazník si může rezervovat služby Poskytovatele (dále jen "Rezervace") prostřednictvím internetových stránek www.trener-plzen.cz bez nutnosti členského účtu. nebo přes svůj členský účet a to těmito způsoby:
    a) Žádostí o rezervaci, kdy Zákazník odešle vyplněný formulář se žádostí o dostupné termíny Poskytovatele na základě dohody s Vykonavatelem.
    b) Přímou rezervací s konkrétním termínem zvolené služby s možností platby zvolené aktivity hotově při její realizaci.
    c) Telefonicky na čísle +420 728 773 612
  • Rezervace se považuje za závaznou objednávku dané služby.
  • Skupinová lekce se koná, je-li přihlášeno alespoň 5 Zákazníků. Pokud jsou 2 hodiny před začátkem lekce příhlášení zákazníci 4 (čtyři) nebo méně, tak se ze Skupinové lekce automaticky stává Semi-privátní lekce. Každý ze zákazníků, který provedl svou Rezervaci obdrží informaci o změně stavu, průběhu a podmínek lekce telefonicky nebo emailem s možností svou Rezervaci potvrdit nebo bezplatně zrušit.
  • Rezervaci na skupinové lekce je možno provést nejpozději 90 minut před jejím zahájením. Rezervace skupinové lekce méně jak 90 minut je možná telefonicky pouze v případě, že se lekce koná (viz bod 3.).
  • Rezervaci individuální nebo skupinové lekce, poradenství, je možno bez sankce změnit nebo zrušit nejpozději 12 hodin před zahájením.
  • Poskytovatel stanoví storno poplatky za jednotlivé služby individuálně. Pokud Zákazník zruší svou rezervaci individuální nebo skupinové lekce, poradenství:
    a) Více než 12 hodin před zahájením dané aktivity, není Zákazníkovi účtován žádný storno poplatek;
    b) 12 hodin a méně před zahájením dané aktivity, bude Zákazníkovi účtován storno poplatek ve výši 100% ceny rezervované služby!

5. Reklamace a stížnosti

  • Vůči Poskytovateli, který Zákazníkovi poskytuje služby prostřednictvím Vykonavatele, je Zákazník oprávněn uplatňovat výhrady, stížnosti a reklamace v souvislosti s poskytováním služeb (dále jen "Reklamace"). Reklamace se mohou týkat obsahu služeb, způsobu jejich poskytování Vykonavatelem i postupu Vykonavatele.
  • Reklamaci lze řešit písemnou formou reklamačního protokolu. Protokol se zasílá na adresu Adriana Pluhařová, Komenského 611, 330 18 Horní Bříza.
  • Reklamace bude Poskytovatelem vyřízena do 14 (čtrnácti) dnů, ve zvláště složitých případech do 30 (třiceti) dnů ode dne uplatnění, pokud se Zákazník a Poskytovatel písemně nedohodnou jinak.
  • Poskytovatel provede příslušná šetření, na jejichž základě vyhodnotí reklamaci jako oprávněnou nebo neoprávněnou. Pokud Poskytovatel vyhodnotí reklamaci jako oprávněnou, provede na svůj vrub úkony, kterými odstraní nežádoucí stav a poskytne objednateli náhradu. Náhradou se rozumí zejména nové poskytnutí původně nesprávných služeb nebo sleva z poskytovaných služeb. Pokud Poskytovatel vyhodnotí reklamaci jako neoprávněnou, bez odkladu o tom Zákazníka informuje.
  • Zákazník bere na vědomí, že dle Nového občanského zákoníku č.89/2012 Sb., §1837 písm. j, d), nelze odstoupit od smlouvy. Výjimku tvoří pouze závažné zdravotní problémy (viz. bod 5.1. 2. – neplatí pro službu "tréninkový plán na míru").
  • Vrácení peněz za nevyužité Služby je možné v případě závažných zdravotních důvodů, které musíte doložit lékařskou zprávou. Tato zpráva musí dokazovat, že zdravotní stav Zákazníka nedovoluje nahradit si společná cvičení v některých z následujících měsíců. Pokud nemoc či jiné zdravotní obtíže TRVALE znemožňují pokračovat ve cvičebním programu, budou z celkové předplacené částky odečteny absolvované lekce + 50% srážka ze zbývající částky ve prospěch Poskytovatele.

6. Ochrana osobních údajů a mlčenlivost

  • Uskutečněním objednávky služeb uděluje Zákazník Poskytovateli a Vykonavateli souhlas se zpracováváním jeho osobních údajů v souvislosti s poskytováním služeb. Za účelem vedení evidence zákazníků je Poskytovatel a Vykonavatel oprávněn zpracovávat jméno a příjmení Zákazníka, dále jeho věk, adresu bydliště, telefonní číslo a e-mailovou adresu. Za účelem vstupní diagnostiky v podobě konzultace, bioimpedančního měření a dalších služeb, které si Zákazník objednal, je Poskytovatel oprávněn zpracovávat údaje o zdravotním stavu Zákazníka a fyziologii, které Zákazník Poskytovateli, Vykonavateli sdělí nebo které Poskytovatel zjistí vyšetřením.
  • Zákazník bere na vědomí, že poskytování veškerých osobních údajů je dobrovolné, avšak nezbytné pro řádné poskytování služeb.
  • Poskytovatel a Vykonavatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o skutečnostech, o kterých se při poskytování služby dozvěděl, jejichž sdělení třetím osobám by Zákazníkovi mohlo způsobit škodu. Za porušení povinnosti mlčenlivosti se nepovažuje, pokud Poskytovatel, Vykonavatel využije osobní údaje Zákazníka ke splnění zákonné povinnosti (např. podání svědecké výpovědi) nebo za účelem prosazení svých práv, které vůči Zákazníkovi má, postupem stanoveným zákonem. Poskytovatel a Vykonavatel je oprávněn sdělit osobní údaje Zákazníka v nezbytném rozsahu zpracovateli, svým zaměstnancům a právním, daňovým a obdobným poradcům, kteří jsou vázáni povinností mlčenlivosti nejméně v rozsahu stanoveném těmito obchodními podmínkami.
  • Jestliže Zákazník zjistí nebo se domnívá, že Poskytovatel, Vykonavatel nebo následný zpracovatel provádí zpracování osobních údajů Zákazníka, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života Zákazníka nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může Zákazník:
    a) požádat Poskytovatele, Vykonavatele nebo zpracovatele o vysvětlení,
    b) požadovat, aby Poskytovatel nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav, zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.
    Bude-li tato žádost shledána oprávněnou, odstraní Poskytovatel nebo zpracovatel neprodleně nežádoucí stav. Nevyhoví-li Poskytovatel nebo zpracovatel této žádosti, má Zákazník právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů. Pokud Zákazníkovi vznikla v důsledku zpracování osobních údajů jiná než majetková újma, postupuje se při uplatňování jejího nároku podle zvláštního zákona (§ 13 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů). Došlo-li při zpracování osobních údajů k porušení povinností uložených zákonem u Poskytovatele nebo zpracovatele, odpovídají za ně společně a nerozdílně.
  • Uskutečněním objednávky Služeb vyslovuje Zákazník souhlas se zasíláním informačních e-mailů a tiskovin v souvislosti s předmětem služeb (novinky, zvýhodněné nabídky, pozvánky atd.) na elektronickou, případně poštovní adresu, kterou Poskytovateli poskytl, a to po dobu uchování osobních údajů Zákazníka. Zákazník je oprávněn souhlas se zasíláním informačních e-mailů a tiskovin kdykoli odvolat písemným sdělením Poskytovateli nebo jiným způsobem stanoveným zákonem.
  • Shromažďované údaje jsou zpracovány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Údaje jsou zabezpečené proti manipulaci, ztrátě, zničení či zásahu nepovolaných osob.
  • Poskytovatel je zaregistrován u Úřadu pro ochranu osobních údajů jako shromažďovatel dat.
  • Pro usnadnění Vaší orientace a pohybu na webu Poskytovatele jsou ukládány soubory cookies ve Vašem prohlížeči.
  • V případě navštívení webu Poskytovatele se zaznamenává standardním způsobem IP adresa, přidělená vaším poskytovatelem, www stránku, z které nás navštívíte, jednotlivé navštívené stránky webu Poskytovatele a datum a délku Vaší návštěvy.

7. Společná a závěrečná ustanovení

  • Je-li nebo stane-li se některé ustanovení všeobecných obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, užije se ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností nebo jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
  • Zákazník je odpovědný za jakoukoliv činnost, která bude považována za protiprávní zásah do autorského práva, dle zákona č. 121/2000 Sb., autorského zákona v platném a účinném znění.
  • Vztahy a případné spory, které vzniknou budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky. Případné spory vzniklé mezi Poskytovatelem a Zákazníkem budou přednostně řešeny vzájemnou dohodou či jinou mimosoudní cestou (Česká obchodní inspekce).
  • Poskytovatel a Vykonavatel se v případě dotazu ze strany Zákazníka zavazuje poskytnout bezodkladně veškeré potřebné informace týkající se poskytovaných služeb a těchto obchodních podmínek Zákazníkovi poskytnout.
  • Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí objednávky služeb uzavřené mezi Zákazníkem a Poskytovatelem. Práva a povinnosti vyplývající z těchto obchodních podmínek jsou součástí smluvního vztahu Zákazníka s Poskytovatelem.
  • Poskytovatel je oprávněn tyto obchodní podmínky kdykoli změnit, a to zveřejněním změn nebo nového znění na www.trener-plzen.cz.
  • Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem jejich vyhotovení uvedeným níže.

V Plzni dne 1.2.2024

Adriana Pluhařová